szlakzagrod.pl

szlakzagrod.pl

Dbajac o ekologie, oszczwedzasz pieniadze

Dbajac o ekologie, oszczwedzasz pieniadze

Fasola są dobre dla ciebie – i smaczne !!

FASOLKI? Dobrze dla ciebie? „Tak” niskiej zawartości tłuszczu? „Tak” Pełne błonnika? „Tak” – ale szybkie i proste w przygotowaniu? „Absolutnie.”

Odkąd zacząłem poszukiwania rośliny strączkowe (fasola, groch, soczewica) więcej niż 10 lat temu, ja sobie sprawę, co jest ważnym źródłem żywności są. Teraz chcę, żeby wszyscy wiedzieli, jak dobre są dla ciebie, jak łatwo przygotować smaczne i jak mogą one być. Kolejnym plusem jest to, że są o wiele łatwiejsze niż w naszym otoczeniu białka zwierzęcego.

We wcześniejszym artykule Rozmawiałem o niektórych korzyści ziaren tj one prawdopodobnie zmniejszają ryzyko chorób serca i niektórych form raka.

Oto dlaczego ziarna są tak dobre dla Ciebie. Oni są:

Niskotłuszczowy

· Tylko około 4% kalorii w roślinach strączkowych pochodzą z tłuszczu kalorii (z wyjątkiem soi i ciecierzycy). Nowe prowadnice żywności Proponuję wybrać mniejszą jedzenia tłuszczu częściej.

Wysoka zawartość białka roślinnego

·Badanie pokazuje, że białko roślinne pomaga chronić serce poprzez obniżanie poziomu cholesterolu we krwi u osób z podwyższonym poziomem cholesterolu.

Dbajac o ekologie, oszczwedzasz pieniadze

·Fasola, w połączeniu z ziarna, nasion i orzechów są doskonałym źródłem białka w wielu krajach i to od wieków.

Bogate w błonnik

·Fasola zapewniają dużo błonnika, który obniża LDL (złego cholesterolu). A to może pomagać w zwalczaniu chorób serca.

·Błonnik pomaga poprawić stan zdrowia jelita grubego.

Ładowane z węglowodanów złożonych

·Węglowodany złożone są najlepszym źródłem organizmu energii i powinny dostarczyć połowę naszego dziennego zapotrzebowania na energię.

·Pokarmy bogate w węglowodany są myśli, aby zwiększyć metabolizm i przyspiesza spalanie kalorii.

·Dobrym źródłem węglowodanów złożonych są fasola, groch, soczewica, całe ziarna chleba i zbóż, owoców i warzyw.

Dbajac o ekologie, oszczwedzasz pieniadze

Bogate w składniki mineralne i witaminy

·witaminy

·Zawiera witaminy z grupy B, z wyjątkiem witaminy B12. Doskonałym źródłem kwasu foliowego, który jest ważny dla kobiet w ciąży, pomagając zapobiegać neuronowych wad wrodzonych, takich jak rozszczep kręgosłupa. Może ona również przynieść korzyści w zapobieganiu chorobom serca.

·minerały

·Wysoka zawartość potasu, dobrym źródłem fosforu, magnezu i żelaza

·Źródło cynku

Ziarna mogą być łatwo włączone do codziennej diety poprzez podrzucanie ich do makaronów, zup, sałatek i zapiekanek. Dla bardziej ryzykowny niektórych smaków istnieje wiele prostych receptur inspirowanych międzynarodowym dziś.

Dać im szansę i daje Twojej rodziny zdrowe smak leczeniu.

Wpis zawdzięczamy